پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی 

دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران با صدور پیامی، فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش را به عاشقان ابا عبدالله تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، متن پیام به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی

السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الارْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ

ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان‌های پاک‌دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند. آن اسوه‌های عشق و آزادگی که نام و یادشان و خاطره ایستادگی و مقاومت‌شان در تاریخ جاودانه گردید و سرلوحه زنده‌دلان و نیک‌سیرتان قرار گرفت.

عــاشورا نمایش پرشکوه عشق است که با ایثار و از خودگذشتگی حسین (ع) و یاران فداکار آن حضرت در صحنه کربلا خلق می‌شود. کربلا صحنه وقوع حماسه جاویدی است که وجدان انسان‌های آگاه، صلابت آسمانی‌اش را ستایش می‌کند و در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می‌آورد.

اینجانب با آرزوی قبولی عزاداری و توسل‌های مردم متدین و دوستدارِ اهل بیت، فرا رسیدن ایام حزن و اندوه و شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفای ایشان را حضور همکاران گرانقدر و خانواده بزرگ بهزیستی مازندران تسلیت عرض نموده، امیدوارم با تفکر و تعمق در واقعه کربلا و تمسک به ریسمان اهل بیت (ع) در مسیر سعادت گام برداشته و ضمن خدمت صادقانه، رهرو راستین نهضت حسینی باشیم.

دکتر فریبا بریمانی

 مدیر کل بهزیستی مازندران

کد خبر 86414

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد